قوانین و شرایط

شرایط و قوانین استفاده از خدمات گالری آرتمیس

ورود کاربران به وب سایت گالری آرتمیس هنگام استفاده ازپروفایل شخصی، به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و نحوه استفاده از سرویس ها و خدمات گالری آرتمیس است.توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هرزمان به معنای پزیرفتن کامل قوانین و شرایط گالری آرتمیس ازسوی کاربر می باشد. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق های قبلی محسوب می شود.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید که کلیه اصول و رویه گالری آرتمیس منطبق با قانون تجارت الکترونیک و قوانین حمایت از مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.در صورتی که در قوانین مندرج رویه ها و سرویسهای گالری آرتمیس تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و بروزرسانی می شود و شما توافق می کنید که استفاده شما از این سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش اقدام می کند.
همچنین گالری آرتمیس یک وب سایت خرده فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده شخصی است که به منظوری جز تجارت و یا شغل حرفه ای به خرید کالا اقدام میکند.

تعریف فروشنده

محصولات ارائه شده در وب سایت، توسط مدیریت گالری آرتمیس از وارد کنندگان معتبر و شرکتهای رسمی و قانونی خریداری و عرضه می شود.
 

شرایط فروش

– خریداران در صورت تمایل میتوانند هنگام خرید در یادداشت صفحه تسویه حساب برای دریافت فاکتور یاموارد دیگر مطالب خود را وارد کنند.
– ارسال کالا پس از نهایی شدن سفارش تا ۴۸ ساعت کاری انجام می شود.
– ارسال کلیه کالا ها با پست پیشتاز می باشد، در صورت تمایل مشتریان محترم می توانند با انتخاب گزینه ارسال با تی پاکس و یا پیک موتوری ( مخصوص مشتریان تهران ) نوع ارسال خود را هنگام نهایی کردن سفارش انتخاب کنند.
– هزینه ارسال با پست پیشتاز ۵۰/۰۰۰ تومان که شامل بسته بندی و جعبه هم می باشد.
– هزینه ارسال خرید بالای ۱/۵۰۰/۰۰۰ تومان فقط با پست پیشتاز رایگان است. 
– مشتریان محترم تهران در صورت تمایل میتوانند گزینه ارسال با پیک موتوری را فعال کنند و کالای خود را با پیک دریافت کنند.(هزینه ارسال با پیک بر عهده مشتریان محترم می باشد)
– مشتریان محترمی که گزینه ارسال با تی پاکس را فعال می نمایند هزینه ارسال اجناس آنها برعهده مشتریان محترم به صورت (پس کرایه) می باشد.
 – اجناس بزرگ مانند درختچه ها و شاخه های بلند و کالاهایی که  شرکت پست ارسال آنها را قبول نمی کند با بسته بندی گالری آرتمیس و با تی پاکس به صورت (پس کرایه) ارسال می شود.
 

حمل و نقل

گالری آرتمیس همواره تلاش خود را می کند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر ایران برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل ونقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام کد مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه هنگام حمل و تحویل بر عهده شرکت حمل و نقل است.
 

مرجوعی کالا

در صورت تناقض در ویژگی های کالاهایی که در وب سایت گالری آرتمیس می باشد مانند رنگ و سایز و نوع جنس و… با کالای ارسال شده، مشتری محترم می تواند تا ۴۸ ساعت جهت تعویض کالا به ما اطلاع رسانی کند و با هماهنگی کالا را در بسته بندی مناسب و امن به آدرس ما بفرستد و پس از تحویل شدن کالا به گالری آرتمیس کالای مورد نظر برای مشتری ارسال می شود.
 

سیاستهای رعایت حریم شخصی

گالری آرتمیس به اطلاعات خصوصی اشخاص که از خدمات سایت استفاده می کنند، احترام گذاشته و و از آنها محافظت می کند. گالری آرتمیس متعهد می شود که از حریم شخصی شما دفاع کند و برای هر چه مطمئن تر و امن تر شدن استفاده شما از سایت تلاش کند، در واقع با استفاده از سایت گالری آرتمیس رضایت خود را از این سیاست نشان می دهید.تنها مرجع رسمی ارتباط ما با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.artmisgsllery.ir است.ما با هیچ روش دیگری بجز ایمیل و یاشماره های تلفن و موبایل تأیید شده در سایت، با شما تماس نمی گیریم.کاربران محترم جهت برقراری ارتباط،تنها می توانند از آدرسهای ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند. همچنین در بخش حریم خصوصی می توانید مطالب را کامل تر بخوانید.
 

ارتباط های ما

راه های ارتباطی ما با شما فقط از طریق تلفن ۲۲۸۹۶۶۰۱-۰۲۱ و موبایل ۰۹۱۲۶۷۷۳۴۴۸ و سرشماره پیامک ۵۰۰۰۴۰۰۱۷۷۳۴۴۸ و ایمیل info@artmisgallery.ir می باشد و هرگونه تماس یا پیامک یا ایمیل با هر شماره یا ایمیل دیگر تخلف و سوء استفاده از سایت گالری آرتمیس است، در صورت دریافت لطفا برای پیگیری قانونی به ما اطلاع دهید.