حریم خصوصی

گالری آرتمیس با تأکید براحترامی که برای حریم شخصی قائل است ،برای خرید،ثبت نظر اطلاعاتی از مشتریان درخواست می کند تا بتواند خدمات امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد.برای پردازش وارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل نیاز است و از آنجا که کلیه فعالیتهای گالری آرتمیس قانونی ومبتنی برقوانین تجارت الکترونیک صورت می گیرد یادآوری می شود آدرس ایمیل و تلفن هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می کند، تنها آدرس ایمیل وتلفن های رسمی موردتأیید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ های فروشگاه از طریق فروشگاه صورت می گیرد.

بنابراین درج آدرس،ایمیل و شماره تماس های همراه و ثابت توسط مشتری،به منزله مورد تأیید بودن صحت آنهاست و در صورتی که موارد فوق به صورت صحیح و کامل درج نشده باشد، گالری آرتمیس جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.

مشتریان می توانند نام،آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و گالری آرتمیس  تنها برای همان سفارش،از آن اطلاعات استفاده خواهدکرد.

توجه داشته باشید که شماره هایی که گالری آرتمیس با آنها با شما تماس می گیرد شماره ثابت  ۲۲۸۹۶۶۰۱ – ۰۲۱ و موبایل ۰۹۱۲۶۷۷۳۴۴۸ و سرشماره پیامک ۵۰۰۰۴۰۰۱۷۷۳۴۴۸ و ایمیل info@artmisgallery.ir می باشد. بنابراین ارسال هرگونه پیامک ویا تماس تحت عنوان گالری آرتمیس تخلف و سوء استفاده بوده و درصورت دریافت پیامک یا تماس،لطفا جهت پیگیری قانونی با شماره هایا ایمیل ذکر شده مارا مطلع کنید.

گالری آرتمیس نظریا پیام ارسال شده توسط کاربرکه مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشددر راستای رعایت قوانین وب سایت می تواند ویرایش کندواز اطلاعات ثبت شده برای پیگیری قانونی استفاده کند.کاربران ضمن استفاده از خدمات وب سایت گالری آرتمیس حق ویرایش اطلاعات و استفاده از آنها درچارچوب فوق الذکربه گالری آرتمیس اعطا نموده وحق اعتراض را از خود سلب می نمایند.

بایدتأکید شود که حفظ و نگهداری رمزعبور و نام کاربری برعهده کاربران است و لذا برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی،کاربران نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند. مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی که ناشی از عدم رعایت موارد فوق الذکر توسط کاربر باشد،با خود کاربر بوده و کاربر حق هرگونه ادعا علیه گالری آرتمیس را از خود سلب می کند.گالری آرتمیس هویت شخصی کاربران را محرمانه می داند و اطلاعات شخصی آنها را به هیچ شخص وسازمانی منتقل نمی کند،مگر اینکه با حکم مقام قضایی یا اداری صاحه با طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف باشد در اختیار مراجع ذی صلاح قرار دهد.در این موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای گالری آرتمیس وجود نداردوکاربران با اعلام رضایت خود در استفاده از خدمات وب سایت ضمنا حق هر گونه اعتراض را از خود سلب نموده اند.

گالری آرتمیس برای حفظ و نگهداری اطلاعات وحریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می گیرد وامیدوار است که تجربه خرید امن،راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.

تلفن تماس : ۲۲۸۹۶۶۰۱ – ۰۲۱

ایمیل : info@artmisgallery.ir