عکس شاخس پست شستشو

شستشوی گل مصنوعی بسیار کار ساده ای است. گلهای مصنوعی بستگی به جنسشان شستشوی متفاوتی دارند که به توضیح آنها می پردازیم.

یکی از معمول‌ترین روش‌ها برای تمیز کردن گل مصنوعی، شستشوی دستی آن است. برای تمیز شدن گل‌ها در این روش، کافی است آن‌ها را به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه در آب ولرم و مایع ظرفشویی قرار دهید. سپس، با آب سرد آبکشی نمایید. به هیچ عنوان از شوینده‌های شیمیایی قوی و یا وایتکس برای تمیز کردن و پاک کردن گرد و غبار از سطوح گل‌های مصنوعی استفاده نکنید. همچنین، آب گرم در حین شستشو، باعث تغییر رنگ و باز شدن چسب گل‌ها می‌شود.

تمیز کردن گل مصنوعی با استفاده از اسپری تمیز کننده‌ی گل

یکی از سریع‌ترین و رایج‌ترین روش‌های تمیز کردن گل مصنوعی، استفاده از اسپری گل مصنوعی است. از معایب این روش، گران قیمت بودن اسپری‌ها است. از دیگر معایب این روش، تولید محدود اسپری‌ها و دسترسی دشوار به آن‌ها است. به طور کلی، اگر به دنبال راهی سریع برای تمیز کردن گل مصنوعی هستید، اسپری‌ها بهترین گزینه برای شما خواهد بود.این اسپری‌ها بدون هیچ دردسری باعث تمیزی بیشتر گل‌ها می‌شوند. در این روش، تنها کافی است مقداری از اسپری مخصوص را بر روی تمام نقاط گل اسپری کنید. با اینکار، گل‌های مصنوعی برق خواهد افتاد و تا مدت زیادی تمیز خواهد ماند. از سوی دیگر، تمیز کردن گل مصنوعی با اسپری مخصوص، باعث افزایش طول عمر آن‌ها می‌شود.

پس از تمیز شدن گلهای پارچه ای برای صاف شدن گلبرگها آنها را روی بخار کتری بگیرید و بچرخانید تا همه جای آن صاف و پویا شود یا از بخار شور استفاده کنید.

نکات مهم :

  • برای تمیز کردن گل‌های ظریف از شوینده‌های قوی یا روش‌های خشن استفاده نکنید.
  • قبل از تمیز کردن تمام گل‌ها، روش انتخابی را بر روی یک گل امتحان کنید تا مطمئن شوید که محلول و یا روش انتخابی، آسیبی به آن‌ها وارد نمی‌کند. سپس، روش انتخابی را بر روی بقیه گل‌ها اجرا کنید.
  • تحت هیچ شرایطی از آب داغ یا بخار داغ برای تمیز کردن گل مصنوعی استفاده نکنید؛ زیرا، حرارت و یا آب داغ باعث از بین رفتن چسب، باز شدن گلبرگ‌ها و یا تغییر رنگ آن‌ها می‌شود و در نهایت، آن‌ها خراب خواهند شد.
  • استفاده از شوینده‌های شیمیایی یا وایتکس، آسیب‌های جبران ناپذیری به گل‌ها وارد خواهد کرد.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *